Sov godt

med yoga

YOGA OG ÅNDEDRÆTSØVELSER 

ALLE KAN LÆRE

Online program du kan lave hjemme i din stue. Simple yoga- og åndedrætsøvelser som giver ro, så du falder hurtigt i søvn og sover godt om natten.

✔️ Slip tankemylderet og find ro

✔️ Fald hurtigere i søvn

✔️ God sammenhængende søvn

✔️ Få energi til de ting du elsker

✔️ Bliv en gladere udgave af DIG

SOV GODT MED YOGA er for dig som kender én af følgende situationer:

  • Du vågner, efter du har sovet et par timer og bruger lang tid på at falde i søvn igen

  • Du har tankemylder - ofte med alle mulige ligegyldige tanker, når du ligger i sengen og vil sove

  • Du har svært ved at falde i søvn, selvom du i virkeligheden føler dig træt

Og som drømmer om at...

  • Slippe tankemylderet og finde ro, når du vil sove

  • Falde hurtigere i søvn

  • Sove hele natten og vågne veludhvilet

  • Have mere ro og balance i både krop og sjæl

  • Få energi til de ting du elsker

Og NEJ, du behøver overhovedet ikke kunne yoga for at deltage.

Forskning siger, at yoga hjælper på søvnløshed

Forskning viser at yoga er en rigtig god metode til at flade nemme i søvn. have færre opvågninger om natten og føles sig veludhvilet om morgenen. 

I SOV GODT MED YOGA vil vi sænke stressniveau, opnå dyb afspænding, sænke kortisolniveauet, balancere dit nervesystem, slippe tankemylderet og "give slip".

Alt i alt skabe grobund for en bedre søvnkvalitet - så du får energi til ting du elsker.

I SOV GODT MED YOGA får du en skøn forening af søvndyssende yoga sekvenser, meditationer og åndedrætsøvelser i forskellige længer. Det betyder, at du altid kan finde en yogavideo, som passer ind i din hverdag.

alt dette får du adgang til med det samme:

ro OM dagen og aftenen

​Lav de afslappende yoga sekvenser i løbet af dagen for at give dig selv en lille pause, eller brug dem til at "geare ned" som en del af din aftenrutine. 

Video: Beroligende yogastilling - 8 min.

Video: Det fulde åndedræt - 9 min. 

Video: Godnat yoga - 14 min

Video: Beroligende yoga - 16 min.

Video: Afslappende yoga -  37 min.

 

Video: Dyb ro med yoga - 1 t. 13 min

hjælp når du skal falde i søvn

Lyt til én af de 3 søvndyssende podcasts, når du ligger i din seng og ønsker at falde i søvn. Du kan også vælge at falde i søvn til musikken, som ligger under "Bonus". 

Podcast: Beroligende åndedræt - 8 min.

Podcast: Godnat kropsscanning - 16 min.

Podcast: Sovemeditation - 23 min.

Podcast: Dyb ro afspændings meditation - 30 min.

slip stress når du ikke kan sove eller vågner om natten

Nat-yoga kan både laves på yogamåtten og i sengen. Det beroligende åndedræt bremser stress og hjælper dig med at få ro på, så du kan sove.

Video: Nat yoga - 19 min.

Video: Dyb ro med nat yoga - 35 min.

Video: Ro på krop og sind åndedrætsøvelse - 10 min.

Podcast: Slip tankemylderet - 16 min.

SOVEMUSIK - UDVIKLET TIL AT BEROLIGE DIT NERVESYSTEM

Stille Instrumental musik, som er udviklet med henblik på at berolige dit nervesystem. Lyt til musikken med eller uden "binaural beats" (de aktiverer samme hjernebølger som under søvn og dyb meditation)

Musik: Fred og ro - 60 min. 

Musik: Dyb søvn -  60 min.

Musik: Stille nat - 60 min.

100% online

få adgang med det samme

 

SOV GODT MED YOGA  er online, så du har adgang til alt materialet lige med det samme, når du køber adgang. Det betyder, at du rent faktisk kan være i gang om 1 min.

 

Du kan logge ind, lige når det passer dig og se og gense alt materialet, lige så mange gange, du har lyst til - både dag og nat 🌙

 

Virker på både på din smartphone, iPad og computer.

Din investering: 497,-

Tilmeldingen er lukket

Nej, du behøver overhovedet ikke at kunne yoga

 

Du behøver IKKE at have kendskab til yoga for at kunne få effekt af øvelserne, du skal blot være nysgerrig på at prøve. Der er ingen svære øvelser - alle kan være med, også hvis du har skader mm. Jeg anbefaler at du har gulvplads nok til at du kan ligge ned enten på en yogamåtte eller et tæppe, og har taget noget blødt og behageligt tøj på - og så er du klar.

HAR DU SPØRGSMÅL?​

Email
  • Instagram
  • Facebook Social Icon