SOV GODT  HVER NAT

 

4 trins program med yoga- og åndedrætsøvelser, alle kan lære. Sov hele natten og vågn med overskud til det (og dem) du elsker.

 

✔️ Slip tankemylderet​

✔️ Skab et effektivt aftenritual

✔️ Fald nemt i søvn ​

✔️Genfind roen, hvis du vågner om natten 

Du er det helt rigtige sted, hvis du kender én af følgende situationer:

  • Du vågner om natten, efter du har sovet et par timer og har svært ved at falde i søvn igen.

  • Du har tankemylder - ofte med alle mulige ligegyldige tanker, når du ligger i sengen og vil sove

  • Du har svært ved at falde i søvn, og falder sent i søvn selvom du er gået tidligt i seng

  • Du bliver anspændt ved tanken om ikke at kunne sove og skulle tidligt op og ikke være klar til dagen

  • Du er træt, når du vågner  om morgenen, og du drømmer om at have overskud til at være der for dig selv og andre

Og meget hellere vil...

  • Slippe tankemylderet og finde ro i krop og sind

  • Falde hurtigere i søvn

  • Få en god sammenhængende søvn

  • Regne ud hvordan du skal sætte ind for at forebygge dårlige søvnvaner bedst muligt

  • Have mere ro og balance i både krop og sjæl

Du skal bare rulle måtten ud, så hjælper jeg dig med resten

Forskning viser, at yoga kan hjælpe dig med at geare ned og sove bedre

 

Undersøgelser viser, at stille og afslappende yoga (som f.eks. yin og restorativ) reducerer kortisol og hermed stress, angst og depression.  Desuden viser undersøgelser, at folk der har yoga som en fast del af hverdagen, oplever at de begynder at sove bedre.  Og rent fysisk kan du glæde dig over, at det sænker dit blodtryk, øger din smidighed og sætter gang i fordøjelsen og forbrændingen.

Alt dette får du på SOV GODT HVER NAT:

 

    MODUL 1   

 

Sådan hjælper yoga, meditation og dit åndedræt dig med at sove godt

 

På dette modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du vinker farvel til frygten for ikke at kunne sove​ og skaber et positivt og beroligende sove-mindset

✔︎ Hvordan du bruger yoga, meditation og dit åndedræt effektivt til at forebygge dårlige søvnvaner

 

 

    MODUL 2   

 

 

Sådan hjælper yoga, meditation og dit åndedræt dig med at sove godt

 

På dette modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du vinker farvel til frygten for ikke at kunne sove​ og skaber et positivt og beroligende sove-mindset

✔︎ Hvordan du bruger yoga, meditation og dit åndedræt effektivt til at forebygge dårlige søvnvaner

 

 

​Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som du kan bruge som en del af din aftenrutine, og når du vil falde i søvn:

Den mest beroligende yogastilling (8 min)

Simpel og effektiv yogastilling, som er rigtig dejligt efter en lang dag på benene.

 

Det fulde åndedræt (9 min)

Når først du har lært "det fulde åndedræt" kan du bruge den beroligende teknik hvor som helst, når du har brug for at få "ro på systemet".

Afslappende yoga (37 min​)

Særlig tilrettelagt yogasekvens som aktiverer dit beroligende nervesystem og forebygger søvnproblemer.

Dyb ro med yoga (1 time 13 min​)

Ren luksus for både krop og sind. Kom helt ned i gear og mærk den langstidsvirkende effekt, som yogaen giver dig.

    MODUL 3   

 

Skab en beroligende aftenrutine og fald nemt i søvn

På dette modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du laver en aftenrutine, som både DU, din krop og dit sind kommer til at elske

✔︎ Hvad de 3 beroligende ting er, du skal gøre inden du går i seng (og 9 ting den absolut ikke skal)

✔︎ Hvordan du falder i søvn, når du ikke kan falde i søvn

 

 

​Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som du kan bruge som en del af din aftenrutine, og når du vil falde i søvn:

Godnat yoga (14 min)

Bliv klar til at falde i søvn med denne korte yogasekvens, som er særligt egnet som en del af din aftenrutine​.

Aften yoga øvelser (24 min​)

Slut dagen af og byd aftenen velkommen med stille og rolig aften yoga.

Sove meditation (23 min​)

Beroligende meditation som guider til dyb ro og ind i søvnen.

Beroligende yoga (16 min)

Brug denne beroligende yoga sekvens som en del af din nye aftenrutine.

Godnat kropsscanning (16 min​)

Afspænd hele din krop og få ro i hovedet med denne godnat kropsscanning inden du falder i søvn.

    MODUL 4   

 

Sådan genfinder du roen, hvis du vågner om natten

På dette modul lærer du:

 

✔︎  Hvordan du kan gøre denne ene (overraskende) ting, for at slippe af med tankemylder

✔︎ Hvordan du gør, hvis du vågner om natten og ikke kan sove. Så du undgår panik og kan genfinde roen hurtigt igen om natten.

 

Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som hjælper dig med at finde ro igen:

Slip tankemylderet (16 min​)

Lyt til meditationen, når tankerne myldrer og oplev at det bliver nemmere og nemmere at give slip på tankerne fra gang til gang

Ro på krop og sind åndedrætsøvelse (10 min​)

Når først du har lært denne teknik, kan du anvende om natten helt uden at forlade sengen eller tænde lyset.

Dyb ro med nat-yoga (35 min​)

Nat-yoagen giver dig dyb ro og kan laves både på gulvet og i din seng.

Dyb ro afspændings meditation (26 min​)

Denne meditation hjælper dig med at genfinde roen i din krop og i dit sind.

Nat-yoga (19 min​)

Meget stille og beroligende yoga, som kan laves både på gulvet og i din seng.

Men det stopper ikke her

Når du tilmelder dig "Sov godt - Vågn veludhvilet" får du også denne bonus med oven i hatten

3 x SOVEMUSIK - UDVIKLET TIL AT BEROLIGE DIT NERVESYSTEM

Stille Instrumental musik, som er udviklet med henblik på at berolige dit nervesystem. Lyt til musikken med eller uden "binaural beats" (de aktiverer samme hjernebølger som under søvn og dyb meditation)

Musik: Fred og ro - 60 min. 

Musik: Dyb søvn -  60 min.

Musik: Stille nat - 60 min.

 

KOM I GANG I DAG

 

Din investering i at sove godt om natten og have mere energi er: 497,-

 

 

Tilmeld dig nu og vær i gang, inden du skal i seng i aften

 

"Det bedste? At jeg falder meget nemmere i søvn"

Det har været en eye-opener at yoga kan forebygge så meget. Nu glæder jeg mig til at komme i seng hver aften (og frygter ikke længere om jeg kan falde i søvn)

Anne Duss

(efter videoer fra Sov godt - vågn veludhvilet)

"Jeg er imponeret"

Kan kun VARMT anbefale, yoga med Mette, det kan sagtens lade sig gøre, selvom man aldrig har dyrket det før❤️Hun formidler øvelserne, så de er let forståelige og lige til at gå til🙏J👍

Majvor Cramon Vium

(efter 3-dages yoga challenge for begyndere)

Ofte stillede spørgsmål

Måske du sidder og undrer dig over det samme som mange andre - kig med her.


Hvor lette er yogaøvelserne?

Jo, du kan godt være med selvom du har en skade

Findes Sov godt - Vågn veludhvilet som app?

Så lidt udstyr skal du bruge

Hvilken type yoga er det?

Hvor hurtigt kan jeg sove godt?

HEJ

Jeg er Mette

Mette Wismann -  passioneret og "nede på jorden" yoga, meditations og åndedrætsinstruktør.

 

"Stille yoga og åndedrættet er den mest effektive måde jeg kender til at skabe ro i krop og sind"


Jeg tog min første yogatime, da jeg ventede mit første barn i 2002, hvor jeg både dyrkede graviditetsyoga og efterfødselsyoga. Siden har jeg dyrket både de dynamiske og styrkende yogaformer vinyasa flow og hatha  samt de stille og afstressende yogaformer restorativ og yin.

 

Jeg er uddannet ved den amerikanske Nomad Yoga School (RYS Yoga Alliance) i hatha, vinyasa, yin, restorativ, åndedrætsteknikker og meditation.

 

I dag underviser online og på yogahold  i Lejre, hvor jeg også bor sammen med min mand og fire børn.

 

      Din engangsinvestering i at sove godt om natten og have mere energi er:

      497,-

       

       

      Tilmeld dig nu og vær i gang, inden du skal i seng i aften

      © Copyrights by Yoga med Mette. All Rights Reserved 2021.