Sov godt

- Vågn veludhvilet

Et 5 trins søvnprogram baseret på virkefulde og enkle teknikker hentet i yoga og meditationens verden - og dit eget åndedræt

Du er det helt rigtige sted, hvis du kender én af følgende situationer:

  • Du vågner om natten, efter du har sovet et par timer og har svært ved at falde i søvn igen. 

  • Du har tankemylder - ofte med alle mulige ligegyldige tanker, når du ligger i sengen og vil sove

  • Du har svært ved at falde i søvn, og falder sent i søvn selvom du er gået tidligt i seng

  • Du bliver anspændt ved tanken om ikke at kunne sove og skulle tidligt op og ikke være klar til dagen

  • Du er træt, når du vågner  om morgenen, og du drømmer om at have overskud til at være der for dig selv og andre

Den gode nyhed er, at sådan behøver du ikke blive ved med at have det

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET​ gør dig i stand til, at bruge yoga, meditation og dit åndedræt til at:

✔️ Slippe tankemylderet og finde ro i krop og sind

✔️ Falde hurtigere i søvn

✔️ Få en god sammenhængende søvn

✔️ Regne ud hvordan du skal sætte ind for at forebygge dårlige søvnvaner bedst muligt

✔️ Få energi til de ting du elsker

Og NEJ, du behøver overhovedet ikke kunne yoga for at deltage.

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET guider dig igennem 5 moduler

[Modul 1] Sådan hjælper yoga, meditation og dit åndedræt dig med at sove godt

På dette modul lærer du:

✔︎ Den ene ting du skal vide om dit nervesystem, som hjælper dig med at forstå dine søvnvaner.

✔︎ Hvordan yoga, meditation og åndedræt beroliger dit nervesystem, så du nemt kan falde til ro og sove

✔︎ Hvordan du skaber nye gode søvnvaner med NDAN-metoden

[Modul 2] Få et beroligende sove-mindset og vink farvel til tankemylder

På dette modul lærer du:

 

✔︎ Tillykke du behøver ikke længere kæmpe med frygten for ikke at kunne sove​

✔︎ Hvordan du kan gøre denne ene (overraskende) ting, for at slippe af med tankemylder

 

Derudover får du disse meditations og åndedrætsøvelser, som hjælper dig med at få ro i hovedet:

 

⭐️ Slip tankemylderet 16 min

[Modul 3]  Opdag den oversete faktor i søvnproblemer og start en positiv søvn-spiral

 

På dette modul lærer du:

✔︎ Hvordan du bliver en mester i at slappe (rigtigt) af og forebygge dårlige søvnvaner

✔︎ Udsigts-princippet som giver dig ro, nærvær og bedre søvn

 

Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som er effektive til at forebygge dårlige søvnvaner og hjælper dig med at starte en ny positiv søvn-spiral:

⭐️  Den mest beroligende yogastilling 8 min

⭐️ Det fulde åndedræt 9 min

⭐️  Afslappende yoga 37 min

⭐️  Dyb ro med yoga 1 time 13 min

[Modul 4] Skab en beroligende aftenrutine og fald nemt i søvn

På dette modul lærer du:

 

✔︎ The body craves routines

✔︎ Hvad de 3 beroligende ting er, du skal gøre inden du går i seng (og 9 ting den absolut ikke skal)

✔︎ Hvordan du falder i søvn, når du ikke kan falde i søvn

​Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som du kan bruge som en del af din aftenrutine og når du vil falde i søvn:

 

⭐️ Godnat yoga 14 min

⭐️ Beroligende yoga 16 min

⭐️ Beroligende åndedræt 8 min

⭐️ Godnat kropsscanning 16 min

[Modul 5] Sådan genfinder du roen, hvis du vågner om natten

På dettte modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du gør hvis du vågner om natten og ikke kan sove

Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som hjælper dig med at finde ro igen:

⭐️ Nat yoga 19 min

⭐️ Dyb ro med nat yoga 35 min

⭐️ Ro På krop og sind åndedrætsøvelse 10 min

⭐️ Dyb ro afspændings meditation 30 min

"Det bedste? At jeg falder meget nemmere i søvn"

(efter videoer fra Sov godt - vågn veludhvilet)

Det har været en eye-opener at yoga kan forebygge så meget. Nu glæder jeg mig til at komme i seng hver aften (og frygter ikke længere om jeg kan falde i søvn)

 

Anne Duss

"Jeg er imponeret"

(efter 3-dages yoga challenge for begyndere)

Kan kun VARMT anbefale, yoga med Mette, det kan sagtens lade sig gøre, selvom man aldrig har dyrket det før❤️Hun formidler øvelserne, så de er let forståelige og lige til at gå til🙏J👍

Majvor Cramon Vium

Test dig selv:

Er SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET for dig?

 

Denne 5-trins metode er alle pengene værd for dig som:

 
✔️ Er klar til at​ gøre en indsats for at skabe varig forandring
✔️ Foretrækker en helhedsorienteret løsning, som både tager højde for din krop og dit sind
✔️  Ved, at gode sovevaner ikke er et quick fix men noget der skabes, når du får mere ro krop og sind
✔️ Længes efter at have mere overskud og energi, til alt det (og dem) du elsker

Er SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET lærer dig:

 

❤️ Hvordan du kan slappe rigtigt af, også selvom du har en travl hverdag

❤️ Hvordan du stopper tankemylderet

❤️ Hvordan du skaber et dejlig beroligende aftenritual, så du nemt falder i søvn 

❤️ Hvad du skal gøre hvis du vågner om natten

Hej, jeg hedder Mette og er din yogalærer her på kurset

 

Yoga, meditation og dit åndedræt er den bedste kur jeg kender til at få ro i krop og sind. 

Jeg er certificeret i yin, restorativ, hatha og vinyasa yoga samt meditation, og underviser både på ugentlige hold og på online kurser på Yoga med Mette.

Jeg elsker at undervise og gør en dyd ud af at formidle det så enkelt som muligt, så alle får glæde af yogaen uanset erfaring.

Jeg bor i Lejre med min mand og vores fire børn.

Din engangs investering i at sove godt om natten og have mere energi er: 497,-

(Dette er et test-hold og sælges derfor til under halv pris denne ene gang)

Tilmeldingen lukker om:

Du har en unik mulighed for at komme med på test-holdet

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET er et nyudviklet kursus og bliver udbudt denne ene gang som et test-hold. Det betyder to ting.

 

1. At du får adgang til hele kurset, samt får sparring i en lukket Facebook gruppe. Alt dette for under halv pris af, hvad det fremover udbydes til.

2. Da det er et test-hold giver har jeg brug for din feedback. Dette bliver i form af 2 spørgeskemaer.

Sådan kommer kurset til at foregå

 

→ Kurset er fra15/6 - 5/7 2020. Efterfølgende har du adgang til alt materialet i 2 år. 

Når du tilmelder dig får du adgang til Modul 1+2 med det samme. Modul 3, 4 og 5 frigives løbende over de efterfølgende 3 uger.

Du kan se og gense videoerne, lige når det passer ind i din hverdag.

Du bliver også medlem af en lukket Facebook gruppe, hvor jeg vil gå live i de 3 uger og give sparring.

Efterfølgende sender jeg dig et spørgeskema, hvor jeg meget gerne vil høre om dine erfaringer med kurset.

Du får denne BONUS, når du tilmelder dig:

3 x SOVEMUSIK - UDVIKLET TIL AT BEROLIGE DIT NERVESYSTEM

Stille Instrumental musik, som er udviklet med henblik på at berolige dit nervesystem. Lyt til musikken med eller uden "binaural beats" (de aktiverer samme hjernebølger som under søvn og dyb meditation)

Musik: Fred og ro - 60 min. 

Musik: Dyb søvn -  60 min.

Musik: Stille nat - 60 min.

Ofte stillede spørgsmål:

Jeg har aldrig lavet yoga eller mediteret før, kan jeg følge med på kurset?

Du behøver IKKE at have kendskab til yoga for at kunne få effekt af øvelserne, du skal blot være nysgerrig på at prøve. Der er ingen svære øvelser - alle kan være med, også hvis du har skader mm. Jeg anbefaler at du har gulvplads nok til at du kan ligge ned enten på en yogamåtte eller et tæppe, og har taget noget blødt og behageligt tøj på - og så er du klar.

Hvor længe har jeg adgang til videoerne på kurset?

Selvom test-holdet kun løber over 3-4 uger, har du adgang til alle videoerne i 2 år.

Hvor foregår kurset henne?

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET er 100% online. Det betyder, at du kan logge ind, lige når det passer dig og se og gense alt materialet, lige så mange gange, du har lyst til - både dag og nat.

Vil du spørge om noget?

  • Instagram
  • Facebook Social Icon