Sov godt

- Vågn veludhvilet

Et 4 trins søvnprogram baseret på virkefulde og enkle teknikker hentet i yoga og meditationens verden - og dit eget åndedræt

Du er det helt rigtige sted, hvis du kender én af følgende situationer:

  • Du vågner om natten, efter du har sovet et par timer og har svært ved at falde i søvn igen. 

  • Du har tankemylder - ofte med alle mulige ligegyldige tanker, når du ligger i sengen og vil sove

  • Du har svært ved at falde i søvn, og falder sent i søvn selvom du er gået tidligt i seng

  • Du bliver anspændt ved tanken om ikke at kunne sove og skulle tidligt op og ikke være klar til dagen

  • Du er træt, når du vågner  om morgenen, og du drømmer om at have overskud til at være der for dig selv og andre

Den gode nyhed er, at sådan behøver du ikke blive ved med at have det

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET​ gør dig i stand til, at bruge yoga, meditation og dit åndedræt til at:

✔️ Slippe tankemylderet og finde ro i krop og sind

✔️ Falde hurtigere i søvn

✔️ Få en god sammenhængende søvn

✔️ Regne ud hvordan du skal sætte ind for at forebygge dårlige søvnvaner bedst muligt

✔️ Få energi til de ting du elsker

Og NEJ, du behøver overhovedet ikke kunne yoga for at deltage.

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET guider dig igennem 4 moduler

[Modul 1] Sådan hjælper yoga, meditation og dit åndedræt dig med at sove godt

På dette modul lærer du:

✔︎ Den ene ting du skal vide om dit nervesystem, som hjælper dig med at forstå dine søvnvaner.

✔︎ Hvordan yoga, meditation og åndedræt beroliger dit nervesystem, så du nemt kan falde til ro og sove

✔︎ Hvordan du skaber nye gode søvnvaner med DAN-metoden

[Modul 2]  Få et beroligende sove-mindset og start din positive søvn-spiral

 

På dette modul lærer du:

✔︎ Hvordan du vinker farvel til frygten for ikke at kunne sove​ og skaber et positivt og beroligende sove-mindset

✔︎ Hvordan du bruger yoga, meditation og dit åndedræt effektivt til at forebygge dårlige søvnvaner

 

Derudover får du disse dejligt afslappende yoga sekvenser:

Den mest beroligende yogastilling 8 min

Simpel og effektiv yogastilling, som er rigtig dejligt efter en lang dag på benene.

Afslappende yoga 37 min

Særlig tilrettelagt yogasekvens som aktiverer dit beroligende nervesystem og forebygger søvnproblemer.

Det fulde åndedræt 9 min

Når først du har lært "det fulde åndedræt" kan du bruge den beroligende teknik hvor som helst, når du har brug for at få "ro på systemet".

Dyb ro med yoga 1 time 13 min

Ren luksus for både krop og sind. Kom helt ned i gear og mærk den langstidsvirkende effekt, som yogaen giver dig.

[Modul 3] Skab en beroligende aftenrutine og fald nemt i søvn

På dette modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du laver en aftenrutine, som både DU, din krop og dit sind kommer til at elske

✔︎ Hvad de 3 beroligende ting er, du skal gøre inden du går i seng (og 9 ting den absolut ikke skal)

✔︎ Hvordan du falder i søvn, når du ikke kan falde i søvn

​Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som du kan bruge som en del af din aftenrutine, og når du vil falde i søvn:

Godnat yoga 14 min

Bliv klar til at falde i søvn med denne korte yogasekvens, som er særligt egnet som en del af din aftenrutine​.

Aften yoga øvelser 24 min

Slut dagen af og byd aftenen velkommen med stille og rolig aften yoga.

Podcast

Beroligende yoga 16 min

Brug denne beroligende yoga sekvens som en del af din nye aftenrutine.

Podcast

Godnat kropsscanning 16 min

Afspænd hele din krop og få ro i hovedet med denne godnat kropsscanning inden du falder i søvn.

Sove meditation 23 min

Beroligende meditation som guider til dyb ro og ind i søvnen.

[Modul 4] Sådan genfinder du roen, hvis du vågner om natten

På dettte modul lærer du:

 

✔︎ Hvordan du kan gøre denne ene (overraskende) ting, for at slippe af med tankemylder

✔︎ Hvordan du gør, hvis du vågner om natten og ikke kan sove. Så du undgår panik og kan genfinde roen hurtigt igen om natten.

Derudover får du disse yoga, meditations og åndedrætsøvelser, som hjælper dig med at finde ro igen:

Podcast

Slip tankemylderet 16 min

Lyt til meditationen, når tankerne myldrer og oplev at det bliver nemmere og nemmere at give slip på tankerne fra gang til gang

Ro på krop og sind åndedrætsøvelse 10 min

Når først du har lært denne teknik, kan du anvende om natten helt uden at forlade sengen eller tænde lyset.

Podcast

Dyb ro afspændings meditation 26 min

Denne meditation hjælper dig med at genfinde roen i din krop og i dit sind.

Nat-yoga 19 min

Meget stille og beroligende yoga, som kan laves både på gulvet og i din seng.

Dyb ro med nat-yoga 35 min

Nat-yoagen giver dig dyb ro og kan laves både på gulvet og i din seng.

"Det bedste? At jeg falder meget nemmere i søvn"

(efter videoer fra Sov godt - vågn veludhvilet)

Det har været en eye-opener at yoga kan forebygge så meget. Nu glæder jeg mig til at komme i seng hver aften (og frygter ikke længere om jeg kan falde i søvn)

 

Anne Duss

"Jeg er imponeret"

(efter 3-dages yoga challenge for begyndere)

Kan kun VARMT anbefale, yoga med Mette, det kan sagtens lade sig gøre, selvom man aldrig har dyrket det før❤️Hun formidler øvelserne, så de er let forståelige og lige til at gå til🙏J👍

Majvor Cramon Vium

Test dig selv:

Er SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET for dig?

 

Denne 4-trins metode er alle pengene værd for dig som:

 
✔️ Er klar til at​ gøre en indsats for at skabe varig forandring
✔️ Foretrækker en helhedsorienteret løsning, som både tager højde for din krop og dit sind
✔️  Ved, at gode sovevaner ikke er et quick fix men noget der skabes, når du får mere ro krop og sind
✔️ Længes efter at have mere overskud og energi, til alt det (og dem) du elsker

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET lærer dig:

 

❤️ Hvordan du kan slappe rigtigt af, også selvom du har en travl hverdag

❤️ Hvordan du stopper tankemylderet

❤️ Hvordan du skaber et dejlig beroligende aftenritual, så du nemt falder i søvn 

❤️ Hvad du skal gøre hvis du vågner om natten

Hej, jeg hedder Mette og er din yogalærer her på kurset

 

Yoga, meditation og dit åndedræt er den bedste kur jeg kender til at få ro i krop og sind. 

Jeg er certificeret i yin, restorativ, hatha og vinyasa yoga samt meditation, og underviser både på ugentlige hold og på online kurser på Yoga med Mette.

Jeg elsker at undervise og gør en dyd ud af at formidle det så enkelt som muligt, så alle får glæde af yogaen uanset erfaring.

Jeg bor i Lejre med min mand og vores fire børn.

Din engangsinvestering i at sove godt om natten og have mere energi er: 997,-

Sådan kommer kurset til at foregå

 

→ Du får adgang til at alt materialet med det samme (det betyder at du kan være i gang om 2 min)

Du kan se og gense videoerne, lige når det passer ind i din hverdag.

 

→ Efterfølgende har du adgang til alt materialet i 2 år. 

Du får denne BONUS, når du tilmelder dig:

3 x SOVEMUSIK - UDVIKLET TIL AT BEROLIGE DIT NERVESYSTEM

Stille Instrumental musik, som er udviklet med henblik på at berolige dit nervesystem. Lyt til musikken med eller uden "binaural beats" (de aktiverer samme hjernebølger som under søvn og dyb meditation)

Musik: Fred og ro - 60 min. 

Musik: Dyb søvn -  60 min.

Musik: Stille nat - 60 min.

Ofte stillede spørgsmål:

Jeg har aldrig lavet yoga eller mediteret før, kan jeg følge med på kurset?

Du behøver IKKE at have kendskab til yoga for at kunne få effekt af øvelserne, du skal blot være nysgerrig på at prøve. Der er ingen svære øvelser - alle kan være med, også hvis du har skader mm. Jeg anbefaler at du har gulvplads nok til at du kan ligge ned enten på en yogamåtte eller et tæppe, og har taget noget blødt og behageligt tøj på - og så er du klar.

Hvor længe har jeg adgang til videoerne på kurset?

Selvom test-holdet kun løber over 3-4 uger, har du adgang til alle videoerne i 2 år.

Hvor foregår kurset henne?

SOV GODT - VÅGN VELUDHVILET er 100% online. Det betyder, at du kan logge ind, lige når det passer dig og se og gense alt materialet, lige så mange gange, du har lyst til - både dag og nat.

Vil du spørge om noget?

  • Instagram
  • Facebook Social Icon